Γραφιστική (Μελέτη Εταιρικής Ταυτότητας) - Γραφικές Τέχνες



Μελέτη Λογοτύπου - Μελέτη Εταιρικής Ταυτότητας
Διαφημιστικά έντυπα - Banners
Διαφημίσεις Εφημεριδών
Μακέτα Συσκευασίας

Μελέτη Λογοτύπου - Μελέτη Εταιρικής Ταυτότητας

  Εταιρική ταυτότητα για μία νέα ή υφιστάμενη επιχείρηση, είναι τα μέτρα που θέτονται στον σχεδιασμό των προϊόντων της, της γραφιστικής (σχεδιασμός λογοτύπου – σήματος) και η περιγραφή μιας στάσης που τηρεί μια επιχείρηση. Μία επιχείρηση αποκτά μια επωνυμία ή έναν διακριτικό τίτλο, που τη γνωστοποιεί για τα προϊόντα  ή τις υπηρεσίες που παρέχει. Ως αναγνωριστικό επικοινωνίας μεταξύ ενός ενδιαφερόμενου πελάτη και της επιχείρησης, θεωρητικά και πρακτικά είναι το λογότυπο (σήμα επιχείρησης). Το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι μοναδικό και είναι ο πομπός ο οποίος θα μεταδώσει το επικοινωνιακό μήνυμα στον δέκτη, ο οποίος είναι ο πελάτης. Με το γρήγορο κλείσιμο του ματιού, μόλις δούμε κάποιο λογότυπο μιας επιχείρησης, μεγάλης διαφημιστικής εμβέλειας, αυτομάτως αντιλαμβανόμαστε για το είδος της επιχείρησης και τι αγαθά παρέχει. Είναι σημαντικό το λογότυπο να μελετηθεί και να αναλυθεί σε βάθος, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει εύστοχα ως πομπός, για τη μετάδοση συγκεκριμένου μηνύματος, δίχως παρεμβολές. Το λογότυπο είναι το βασικό στοιχείο προβολής και αυτό που κάνει αναγνωρίσιμη την επιχείρηση. Στα πλαίσια του βασικού σκοπού της προβολής διακρίνονται τρείς ειδικοί σκοποί που είναι, η πληροφόρηση, η πειθώ και η υπενθύμιση. Ένα εύστοχο λογότυπο, πρέπει να πληροφορεί τον δέκτη για αυτό που ορίζεται να μεταδώσει και να μεταφέρει το συμβολικό νόημα για το οποίο η επιχείρηση δραστηριοποιείται. Εφόσον έχει αντιληφθεί πλέον ο δέκτης το συμβολισμό, το έχει προσθέσει στην καθημερινότητά του (έχει πεισθεί) και απλά το λογότυπο υπάρχει ως στοιχείο υπενθύμισης. Ένα λογότυπο μπορεί να μεταποιηθεί έπειτα της άστοχης λειτουργίας του, ή παίρνοντας μικρές διαφοροποιήσεις για τη καλυτέρευσή του, σύμφωνα βέβαια και με την τεχνολογική ανάπτυξη που απαιτεί η εποχή. Ακολουθώντας σταδιακά μεταποιήσεις (χωρίς να μεταποιηθεί αρχιτεκτονική ενός λογοτύπου), συντηρείται η διαφημιστική στρατηγική της επιχείρησης, η οποία μπορεί να φθαρεί κατά το πέρασμα του χρόνου. Κυρίως σκοπός, είναι η καλυτέρευση και η τροποποίηση σε αρεστό βαθμό. Εφόσον σχεδιαστεί ή μεταποιηθεί ένα λογότυπο, η εφαρμογή του μπορεί να πραγματωθεί με διάφορες μορφές προβολής. Κυρίως σε έντυπη διαφήμιση (εφημερίδες, περιοδικά, διαφημιστικά φυλλάδια, επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, φάκελους αλληλογραφίας), διαφημιστικά σε τροχοφόρα, σε κατασκευαστικού μέρους δραστηριότητα (φωτεινές επιγραφές, μεγάλων διαφημιστικών πάνελ), και τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, μέσω των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης (ιντερνέτ, τηλεόραση). Η DATA Society έχοντας εμπειρία στο συγκεκριμένο χώρο και γνωρίζοντας πως να αντιμετωπίσει την εξέλιξη της διαφήμισης (marketing), παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες ποιότητας στην επιχείρηση που ενδιαφέρεται για την διαφημιστική της προβολή.

 

Διαφημιστικά Έντυπα - Διαφήμιση Εφημερίδας

  Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.
  Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων της. Εταιρίες κολοσσοί μπορεί να ξοδεύουν ακόμα και δισεκατομμύρια δολάρια ή ευρώ ετησίως.
  Ο διαφημιστικός τομέας συνδέεται παραδοσιακά με προϊόντα προς κατανάλωση, αλλά το μάρκετινγκ έχει επεκταθεί και σε άλλους τομείς, όπως στην "πολιτική διαφήμιση (διαφημιστικά μηνύματα στη διάρκεια προεκλογικών κυρίως περιόδων) καθώς και βαθύτερα στην πολιτική ζωή (ειδικοί που επεξεργάζονται την εικόνα (image) ενός πολιτικού προσώπου για να το καταστήσουν εκλέξιμο με τον θετικό επηρεασμό της κοινής γνώμης). Ο τομέας έχει επεκταθεί επίσης και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που πληρώνουν (συνήθως σε μειωμένη τιμή) διαφημίσεις, ώστε να προβληθεί το έργο τους και να βρουν περισσότερη ανταπόκριση στο κοινό (π.χ. το υπουργείο υγείας μιας χώρας ζητεί από επαγγελματίες τη δημιουργία διαφημίσεων που θα οδηγήσουν περισσότερους πολίτες στην απόφαση να γίνουν δωρητές οργάνων, να δώσουν αίμα κ.λπ.

Πηγή:
ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


Μακέτα Συσκευασίας 

  Oποιοδήποτε ασφαλές περιτύλιγμα, γυάλινη συσκευασία, ιδίως αυτό μέσα στο οποίο τοποθετούνται τυποποιημένα εμπορικά προϊόντα, ή διαφόρων ειδών υλικά (φαγητά, υγρά).
  Η μακέτα ετικετοποίησης, χάρτινης συσκευασίας (διάφορα κουτιά), τσαντών (χάρτινων πλαστικών), ποτηριών ή, οποιασδήποτε συσκευασίας που χρήζει την ανάγκη εταιρικής παρουσίας ή διαφημιστικής μακέτας, έχοντας εμπειρία στο συγκεκριμένο χώρο και γνωρίζοντας πως να αντιμετωπίσουμε την διαφήμιση (marketing) για τα ανωτέρω περί συσκευασίας, τα παρέχουμε ως υπηρεσίες ποιότητας στην επιχείρηση που ενδιαφέρεται για την διαφημιστική της προβολή.